elsayy

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

:P

Av elsa - 15 november 2012 13:01

Hej hej just nu sitter jag i skolan vi var ledig igår och idag fast vi fick ändå nått arbete vi skulle göra om någon organisation så lika gärna att gå till skolan och göra bort det men nu är det klart iallafall! :) Sen klockan typ tio i två ska vi på dansen vi måste träna på den lite innan vi ska ha uppvisning med klassen!   och sen ska jag väl hem och plugga för vi har SO prov imorron    Här får ni en ego bild haha pussar och kramar! // Elsa ;)


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av elsa - 10 juli 2013 21:56

#sommar #aapua #blommor #blad # sol          

Av elsa - 10 juli 2013 21:38

                           

Av elsa - 10 juli 2013 21:27


   hej har kanske tänkt att börja blogga igen men isåfall ..mest lägga ut bilder jag fotar och så..kommer nog inte skriva så mycket. Vet inte riktigt vad jag ska jag göra med alla bilder jag fotar på kameran så varför inte börja lägga ut dom på blogg...

Av elsa - 20 maj 2013 22:21

http://ask.fm/elsaylitalo

<3

Av elsa - 26 mars 2013 19:00


 

Ovido - Quiz & Flashcards