elsayy

Alla inlägg under augusti 2012

Av elsa - 27 augusti 2012 14:34

Av elsa - 26 augusti 2012 20:23

 

Av elsa - 26 augusti 2012 13:55

Hej gjort en ny blogg designe som ni ser gör det ganska ofta hehe:) komentera gärna vad ni tycker!♥  Puss puss //elsa♥

Av elsa - 23 augusti 2012 11:33

Neeeeej snart börjar skolan orkar verkligen inte! plus att man typ glömt bort alltiing..hehe så ska vi få nya lärare och allt!omg! jag börjar högstadiet O.o hur ska de här gå?.. aja..är i skolan 1 vecka sen drar jag till spanien :)) bra start på skolan åka på semester!:D kommer vara där i 2 veckor iaf..:) om ni undrar varför jag aldrig skriver punkt och stor bokstav är det för att jag inte orkar jag skriver bara på;D här kommer de nån random bild på mig!    

//Elsa puss och kram!      

Av elsa - 19 augusti 2012 21:01

           

...

Av elsa - 16 augusti 2012 13:38

Varför har allting blivit så konstigt...känns som du döljer något för mig att du aldrig skriver elr något bara jag jag jag som gör det hela tiden...är de något fel på mig? förut skrev du nästan hela tiden du ringde skickade brev men nu..några sms per dag där de bara står typ 1 mening i..tycker du jag är jobbig på nått sätt..elr gillar du bara mig inte mer?.. nånting är det iallafall! du är annorlunda på något sätt..inte som förr!.. elr är de bara jag som känner så?  

Av elsa - 11 augusti 2012 23:28

                                      

Ovido - Quiz & Flashcards