elsayy

Alla inlägg under februari 2012

Av elsa - 28 februari 2012 20:11

Hejsaan!tänkte bara säga Grattis till mina småsyskon som fyller 4 år idag! Här kommer det bilder :))♥                    

//Elsayy kramizz<3

Av elsa - 23 februari 2012 18:43

Heej!♥ Ska till Luleå imån vi ska åka till Boden badet och bada:)) Sen kommer vi säkert gå på stan:)♥  

//Elsayy kramizz♥♥

Av elsa - 19 februari 2012 21:50

Hejsaan!!<3 idag har vi bakat semlor:) dom kanske int var världens finaste men goda var dom! :))

här kommer bilder :)  

//Elsayy kramizz♥  

Av elsa - 17 februari 2012 16:35

Hej..I know jag har inte bloggat på hela veckan men är för att jag har glömmt överförings sladden till kameran hos mamma ska försöka blogga lite oftare..!!!        

//Elsayy kramizz<3

  

Av elsa - 5 februari 2012 21:34

Hej!:) sitter och äter lite kvällsmat!:) hojja så kallt det är ute typ 30- idag när jag skulle gå till Saga kändes det som om jag skulle för frysa mig hållde typ på att dö på vägen :D och imån äre skola....-.- jobbigt!!  

Godnatt sov så gott<3 //Elsayy kramizz<3  

Av elsa - 5 februari 2012 13:45

Hejsaan!:) Ska gå till Saga och Anna snart :) tar nog med min dator dit..<33  

//Elsayy kramizz<3

Av elsa - 4 februari 2012 15:14

Hejsaan!!<3 Vet jag har inte bloggat på jätte länge men har inte nått att blogga om! men iaf är med Alva nu gjorde nyss en ny Designe!!:) Vad tycker ni??  

En bild jag tog igår :)) //Elsayy kramiizz<'33 

Ovido - Quiz & Flashcards