elsayy

Alla inlägg under november 2012

Av elsa - 30 november 2012 10:46

Av elsa - 29 november 2012 20:23

           

Av elsa - 27 november 2012 19:46

Hej hej har nyss kollat den sista delen av portkod så synd att den är slut hoppas dom gör en säsong 2! Och så klantig som jag är har jag tappat bort mitt minneskort till kameran så jag kan inte fota..måste köpa ett nytt! tur att jag hade alla mina bilder på datan :) så det kanske inte blir så mycket bloggade nu men ska försöka    

//Elsa ;) <3

Av elsa - 18 november 2012 19:56

Tja tja bloggen! :D idag har jag varit med alva vi har typ kollat film heelaa dagen haha först kollade vi nån film som hette aquamarine och sen började vi kolla sunes sommar haha men sen ville alva att vi skulle kolla allt för min syster för hon var på gråt humör haha men så började vi kolla den och den är ju jätte hemskt och sorlig! :'( brukar inte gråta till filmer så ofta även om det är jätte hemskt men nu gjorde jag det lite iallafall ;) men vi hann inte kolla klart den för alva skulle hem:p 


   //Elsa puss och kram!      

<3

Av elsa - 15 november 2012 20:41

:P

Av elsa - 15 november 2012 13:01

Hej hej just nu sitter jag i skolan vi var ledig igår och idag fast vi fick ändå nått arbete vi skulle göra om någon organisation så lika gärna att gå till skolan och göra bort det men nu är det klart iallafall! :) Sen klockan typ tio i två ska vi på dansen vi måste träna på den lite innan vi ska ha uppvisning med klassen!   och sen ska jag väl hem och plugga för vi har SO prov imorron    Här får ni en ego bild haha pussar och kramar! // Elsa ;)


   

Av elsa - 15 november 2012 12:59

     

Ovido - Quiz & Flashcards