elsayy

Alla inlägg under april 2011

Av elsa - 30 april 2011 21:39

Mumsig marängsviss!!                                              // elsa kramizz                     

Av elsa - 30 april 2011 20:37

  Hejsaan!! ska kolla en film som heter fyra år till.// elsa kramizz :)

Av elsa - 28 april 2011 09:35

Hejsaan!! sitter inne i klass rummet medans dom andra är på rast !! idag så ska jag på kalas hos saga !! tror att vi ska ha engelska nu eller jag vet inte ..:)   // elsa kramizz

Av elsa - 27 april 2011 20:08

     engla julia och alva // elsa kramiz

Av elsa - 26 april 2011 15:16

Hej, hej lite skillnad på fötterna hehe......     //elsa kramizz

Av elsa - 23 april 2011 22:09

Hejsaan!! kunde inte blogga igår för att nar jag var ute och cycklade så hände det en liten olycka jag råkade svänga till på gruset och vred foten och fick cyckeln över den så jag fick åka till akuten och det gjorde väldigt ont ska jag bara säga men hjalla fall så rönkade dom foten och så såg dom en spricka och nästa dag ringde dom och sa att den var bruten men då sitter man här med gips som man ska ha i 6 veckor jobbigt men kan inte göra så mycket ....:( så nu får jag änvända kryckor och det är väldigt jobbigt .....kommer att bli väldigt jobbigt i skolan för jag kan inte gå i trappor // elsa kramizz

Av elsa - 21 april 2011 21:59

  Min söta lille bror Wilmer <3!!

Av elsa - 21 april 2011 16:55

Mina söta bakelse saker :) !!         KRAMIZZ Elsa!!:) Ps min kompis engla fick en blogg idag gå in och kika på den englas.bloggplatsen.se


Ovido - Quiz & Flashcards